Skocz do zawartości

umowa na 3/4 etatu

wróć do serwisu Kadry 153 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_ewka

Gość_ewka
  • Goście

Napisano 14 czerwiec 2008 - 14:45

Zostałam zatrudniona na 3/4 etatu na trzy miesięczny okres próbny ,okres tej umowy się już skończył i dostałam nową umowę do podpisania też na 3/4 etatu na 7 lat chciała bym się dowiedzięc ile urlopu mi przysługuje , czy liczy mi sie to do lat pracy , czy mam składki odprowadzane i jak to wygląda jeżeli jest sie w ciązy , nigdy wcześniej nie pracowałam na takiej umowie wienc jestem zielona prosze o pomoc

#2 Gość_kadróweczka

Gość_kadróweczka
  • Goście

Napisano 14 czerwiec 2008 - 15:51

a pracowałas kiedyś na cały etat ????jesli tak, to masz dokładnie takie same przywileje i uprawnienia, a pracodawca obowiazki jak na całym etacie;róznica polega jedynie na skróconym czasie pracy i mniejszym urlopie wypoczynkowym (3/4 przysługującego Ci wymiaru urlopowego);okres wypowiedzenia - dwa tygodnie, jak w kazdej innej umowie na czas okreslony zawierającej klauzule dopuszczająca rozwiązanie umowyjesli masz jeszcze jakies watpliwości to oczywiście pytaj..... Ty zadałaś pytanie ogólnikowe więc ja prawie ogólnikowo odpowiedziałam :)

#3 Gość_ewka

Gość_ewka
  • Goście

Napisano 15 czerwiec 2008 - 22:06

Dziękuje bardzo za odpowiedz teraz wiem na czym stoje :)

#4 Gość_ania

Gość_ania
  • Goście

Napisano 03 lipiec 2008 - 23:53

witam w dniu 31 stycznia br. zakończyłam pracę na 1/2 etatu, którą rozpoczęłam w grudniu 2007 r. ponieważ od kwietnia do października 2007r pracowałam na umowę zlecenie u tego samego pracodawcy. za umowę na 1/2 otrzymałam wypłatę urlopu ekwiwalentem pieniężnym. pragnę się dowiedzieć czy teraz podejmując prace w wymiarze 3/4 etatu przysługuje mi prawo do urlopu? dziekuje

#5 Gość_Grzegorz

Gość_Grzegorz
  • Goście

Napisano 10 lipiec 2008 - 21:17