Skocz do zawartości

Uproszczony bilans i rachunek zysku i straty - PILNE!!!

wróć do serwisu Księgowość 52 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_D,

Gość_D,
  • Goście

Napisano 29 czerwiec 2008 - 01:49

Jak sporządzić uproszczony bilans i rachunek zysku i traty na podstawie KPiR

#2 Gość_koleżanka

Gość_koleżanka
  • Goście

Napisano 29 czerwiec 2008 - 12:13

a co to znaczy uproszczony ? o do czego to potrzebne ?

#3 Gość_mandziola

Gość_mandziola
  • Goście

Napisano 29 czerwiec 2008 - 14:09

Wpisz w google "uproszczony bilans" - jest bardzo duzo wzorów.Na pewno wybierzesz cos co przyda sie Tobie.

#4 Gość_D,

Gość_D,
  • Goście

Napisano 29 czerwiec 2008 - 15:40

Dzięki Mandziola, chyba znalazłam, jednak wypełnienie tych tabelek nie bedzie takie latwe z KPiR

#5 Gość_mandziola

Gość_mandziola
  • Goście

Napisano 29 czerwiec 2008 - 21:35

Nie znam się na KPiR za dobrze, ale chyba trudniejsze od pełnego bilansu to nie jest:)), natomiast nie pomogę, bo nawet nie wiem ile w KPiR jest kolumn i jak się nazywaja i co w która się wpisuje.Może Mirasek się odeziw lub inna dziewczyna, która z KpiR ma do czynienia.

#6 Gość_Mirasek

Gość_Mirasek
  • Goście

Napisano 30 czerwiec 2008 - 09:42

Mam taki druk, bo robiłam taki uproszczony bilans dla Banku Jeżeli chcesz prześlę Ci, podaj adres mailowy.Musisz jednak ustalic należności i zobowiązania.Do majątku trwałego będzie Ci potrzebna ewidencja śr.trwałych oraz wyposażenia.W załączniku do bilansu (rachunek zysków i strat) potrzebne będą Ci dane z KPiR, z podziałem na koszty wynagrodzeń, amortyzacji, zakupu tow.handlowych i pozostałe koszty.W pasywach należy ustalic kapitał właściciela.Jeżeli będziesz miała jakieś pytania to na maila napisz.Czekam na adres skrzynki ;-)))

#7 Gość_Mirasek

Gość_Mirasek
  • Goście

Napisano 30 czerwiec 2008 - 17:05

Jakoś chyba nie aż takie PILNE!

#8 Gość_marzena

Gość_marzena
  • Goście

Napisano 30 czerwiec 2008 - 17:40